Typisk död-söndag!

Attans!
Jag hade ett jättebra ordspråk jag tänkte var värt att skriva ner,
men det försvann lika snabbt som jag kom på det!
Idag är ingen trevlig dag, det är en såndär typsik DÖD söndag - såna man bara hatar!
Mår inte bra, samtidigt som jag nog mår jättebra.
Behöver komma hem till Trekanten och tänka och vara med Janne.
Komma till sans liksom ,
sen vill jag ha en lägenhet med!
Jag är förbannat trött på att bo i ett trångt jävla rum!
Okej, negativt-blogginlägg-till-tusen.
Men jag bryr mig inte, för idag är en såndär jag-bryr-mig-inte-om-nåt-dag.

En cigg och en promenix ska nog liva upp stömningen en aning iaf!
Får vi hoppas.

På återseende,
Fred ut !
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0