bra/skum/efterlängtad/knäpp-dag

Idag, eller igår om man kollar på klockan som faktiskt är 01.11,
vilket innerbär att det är Söndag nu fast det är Lördag jag skriver som att det är..
Hur som helst har det varit en bra/skum/efterlägtad/knäpp-dag

Började med en seg morgon fast blev pigg rätt fort.
Gick ner på stan och tog en latte,
påväg ner var det så fint väder och det älskar jag. Det är då Borgholm är sådäär bäääst.
Efter kaffet drog jag mig till Fjollish och pluggade projekt & företagande.
Gick käpprätt åt helvete om man ska uttrycka sig milt,
vi satt ju i över två timmar med detdär utan att bli klokare på vår situation.
Vi la ner det och tyckte att detta fick Sean vara med och hjälpa till med.
Fortsatte vara hos Chrille, sen kom Malin och vi såg lite av melodifestivalen ^^
Och dendär operasångerskan vann! haha, lite coolt tycker jag.
Och ännu mera coolt är det att jag faktiskt har lite koll på melodifestivalsbidragen :D
Hur coolt nu det är förresten :P Jaja.
Efter det satt vi och pratade en lång stund tills klockan blev alldeles för mycket.
Och nu är klockan 01.19 och jag sitter här:
-f örvirrad,
- glad,
- fundersam,
- arg-på-att-man-inte-kan-lita-på-någon,
- förväntansfull,
- fördomsfull,
- irriterat-sur,
men mest trött. och glad.

Så det blr att sätta på bra musik och sova uuut :) Skönt!

Skriver mer imorgon, eller idag - hur ni än ser på det (;

På återseende
Fred ut!
//Bee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0