Vassa vasstrån !

Kära läsare!

Jag kan stolt meddela att jag pluggat två timmar, precis som jag sa att jag skulle!
Inte för att jag kom fram till särsklit mycket vettigt, men ändå! Jag pluggade.
Efteråt hade jag inte alltför mycket att göra, och jag orkade inte ut och springa,
så jag valde att gå en promenad i det superfina vädret! :)
Gick en bra bit , härligt !
Hade tänkt gå ännu längre men så blev det inte.
Jag hade plockat ett vasstrå som jag gick och plockade med när jag gick där i mina tankar.
Helt plötsligt sved det till i fingret och det kändes som jag fick en flisa eller något.
Jag slängde iväg strået och tyckte det sved ett tag men inte så farligt.
Jag gick vidare en bra bit tills jag undrade vad det var som rann längs handen, ocjh sm var blött.
Jag kollade, och såklart så var det massa blod. Åh! Typiskt.
Tänkte att jaja, det får väl blöda, men när jag tittade närmare på såret så var det visst ganska djupt.
Blev att gå och hem och tvätta såret, och inget mer promenerande :(
Men jag tänkte att det var kanske viktigt att gå hem och tvätta det eftersom jag inte har några vaccinationer alls liksom.
Aja. Det blir nog bra med det.
Nu har jag ett fult plåster över fingret. F U L T plåster.

Hm, jag har sån lust att vara ute tills det är för kallt och för mörkt, men ingen annan verkar vilja :P

Sen så måste jag förklara att något av det bästa som finns är att vara ute och gå i solsken,
vid havet, men p3 i hörlurarna. Jag hatar musiken dom spelar, men jag älskar pratet.
Själva programmen liksom. Jag gillar radio! Radioprogram är mycket bättre än TV!
För det är det ! Tänkasig.
Jag är glad att jag var utan internet och dator i hela sommaren så jag tvingades lyssna på Radio,
annars hade jag nog inte gjort det nu menar jag :P

Jaja, man kanske ska ta och försöka hitta lite material inför 25:e och sedan göra lite mat.
Hm, detdär med mat lät fruktansvärt jobbigt men blir att leta lite musik !

På återséende!
Fred ut!
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0