Det var ju inte igår direkt.

Hejhopp.
Riktigt längesen jag skrev här kan man ju säga, utan att överdriva.
Blogg är inte riktigt min grej, även att det är min grej.. för jag gillar ju att blogga.
Men det känns som att jag har så mycket annat för mig så jag inte ritkigt hinner.
Jaa, det är så det är .
Men jag mår iallafall bra och jag dansar som aldrig förr.
Reggaeton, Salsa, Balett, Magdans, Modernt är väl det jag dansar mest,
och det är kul! Det är så fruktansvärt kul! Jag älskar't!
Förutom dansen så sjunger jag en massa igen, vilket också går kanoners.
Faktiskt. Jag börjar hitta min.. stil. Eller ? :P ja , på ett ungefär iallafall.

Det har ju börjat bli lite sommar - äntligen!
Och det välkomnar iallafall jag med öppna armar och ett stort leende på läpparna.
Äntligen sommarvärme, något jag verkligen längtat efter.
Och med sool och molnfri himmel kommer ju tankarna på sommarplanerna,
och mina vänner, jag har kommit L Å N G T :D Känns som hela sommarna är planerad,
nästan in i minsta detalj :P
Det blir Öland roots med ölandskompisarna
hultsfredsfestivalen med Felicia,
En vecka i Falkenberg ( skrea strand mitt älsklingshäng)
en vecka i göteborg med kusinerna,
och festelifestfest.
Way out weat någon förresten? Är det ens i år? Vore skoj iallafall! :)


Nej, jag är äcklig och behöver duscha.
Sen ska jag in till Kalmar till dansskolan.
jazzövningar, balettövningar & Modernt blir det idag (Y) TJOHEJ VAD SKOJ!

Fred ut !
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0